2022-2023 оқу жылы бойынша семинар,коучинг жоспары
2022-2023 оқу жылы бойынша семинар,коучинг жоспары
Р/с | Іс-шара мазмұны | Түрі | Мерзімі | Жауаптылар |
1. | «Lesson Study» сабақты зерттеу қызметі:жоспарлау және тәжірбиеге енгізу | Тәлімгерлік негізінде оқыту | 18-21 қазан | Сабақты зерттеу педагогикалық командасы |
Іс –әрекетті зерттеудің тәжірибеде жүзеге асыру | Тәлімгерлік негізінде оқыту | 26-28 қазан | Іс-әрекеттегі зерттеу педагогикалық командасы | |
Оқуды қолдауға көмектесетін оқу жобаларының моделін құрастыру | Тәлімгерлік негізінде оқыту | Қазан | «Case study» оқу жобасы бойынша педагогикалық командасы | |
Құндылыққа бағдарланған білім: әлеуметтік тәрбие жобаларын тұжырымдау | Тәлімгерлік негізінде оқыту | Қазан | «Start-up идеялар» әлеуметтік тәрбие жобасы бойынша педагогикалық командасы | |
ID дағдылар: ақпараттық ресустарды пайдалану | Тәлімгерлік негізінде оқыту | Қазан | «Brand teacher» педагогикалық команда | |
Кеңейтілген іс-әрекетті зерттеу: мектеп мәдениетін өзгертудегі алғашқы қадам | Тәлімгерлік негізінде оқыту | Қазан | «Research Team» педагогикалық командасы | |
Рухани құндылық: кітап білім азығы | Тәлімгерлік негізінде оқыту | Қазан | «Booktrailer» кітапқұмарлар командасы | |
Педагогтердің зерттеу кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру мен жетілдірудің рөлі | Семинар | 31 қазан | Е.Кушекова | |
2 | Оқу жетістіктерін бағалау: оқу тапсырмаларына дескрипторларды пайдалану; тиімді кері байланыс беру мақсатында бағалау | Тренинг –практикум | 1 қараша | Жаратылыстану пән бірлестігі |
Білім беру ресустарын пайдалану | Шеберлік сағаты | 2 қараша | Brand teacher педагогикалық команда | |
Жаңашылдық және инновация ұғымдарының айырмашылығы. | Вебинар -тренинг | Математика пән бірлестігі | ||
Құндылыққа бағдарланған білім беру | Коучинг | 3 қараша | Қазақ тілі пән бірлестігі | |
Педагогтің кәсіби құндылықтары: Әмбебеп құзіреттіліктер | Коучинг | 4 қараша | Бастауыш сынып пән бірлестігі | |
3 | Блум таксономиясына сәйкес оқу мақсаттары мен оқу тапсырмаларын жоспарлау | Шеберлік сағаты | 3 қаңтар | Орыс тілі пән бірлестігі |
1. Интербелсенді білім беру кеңістігін құру 2. Преподавателидің кәсіби рефлексия дағдыларын жетілдіру | Коучинг | 4 қаңтар | Ағылшын тілі бірлестігі Озат тәжірбие мектебі | |
1.Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс алгоритмі 2.Білім беру үрдісінде 4К моделін қолдану тиімділігі . | Коучинг | 5 қаңтар | Д.Бусакан Ж.Джумабекова | |
Электронды портфолио құру жолдары | Практикум сағаты | 6 қаңтар | Brand Teacher педагогикалық командасы | |
4 | Оқу жобаларын енгізу тиімділігі | Рефлексиялық-жариялау семинары | 20 наурыз | Оқу жобасы бойынша педагогикалық команда |
Геймификация: оқуды ойын тәсілімен өткізу | Рефлексиялық-жариялау семинары | 20 наурыз | Оқу жобасы бойынша педагогикалық команда | |
5 | Оқу үдерісіндегі рефлекция және кері байланыс. Рефлексиялаушы практик мұғалім | Тренинг Шебер сынып | 23 наурыз | Озат тәжірбие мектебі |
Зерттеушілік қызмет нәтижелері: педагогикалық командалар өнімі | Рефлексиялық-жариялау семинары | 24 наурыз | Педагогикалық команда мүшелері | |
6 | Педагогикалық команда құру жолдары | №2 педагогикалық кеңес | 3 қараша | Ж.Рашат |
Жоба менеджменті | №3 педагогикалық кеңес | 5 қаңтар | П.Байболаева | |
Педагогикалық мониторинг | №№4 педагогикалық кеңес | 24 наурыз | Б.Даниярова |