« 7 қадам» мектепішілік қауымдастығының 2022-2023 оқу жылына арналған жоспары
БЕКІТЕМІН:
Мектеп директоры:
_____________ Ж.Рашат
«____» ____________ 2022 ж
« 7 қадам» мектепішілік қауымдастығының 2022-2023 оқу жылына арналған жоспары
«7 Қадам» мектепішілік қауымдастық координаторлары: Ж.Рашат,Б.Даниярова, Н.Уалибиева,П.Байболаева, Ж.Джумабекова, Р.Абдирова,Т.Дүйсехан,М.Кобасилова,Е.Кушекова,Ж.Шинтаева,З.Батырханова,Ж.Бекжанова,С.Көпжасарова, М.Кобасилова,Г.Аяпова, М.Тасхожаева, Г.Нұрғалық, М.Сатыбалды, А.Бейбітова
Мектеп миссияся: Қазіргі білім беру трендтері негізінде педагогтердің бірлесіп зерттеу іс-әрекеттер дағдысын жетілдіру, оқу-тәрбие жобаларын әлеуметтік құндылықтарға бағыттай отырып, білім беру процесіне қатысушылардың мектеп мәдениетін қауіпсіз білім ортасында өзгерту.
«7 Қадам» мектепішілік қауымдастықтың мақсаты: Мектеп педагогтарының арасында командалық жұмысты жүргізу, мұғалімдердің зерттеушілік құзыреттілігін жетілдіру. Әдістемелік тұрғыда қолдау көрсету, кәсіби деңгейлерінің дамуына ықпал ететін инновациялық қызметті жүзеге асыру.
«7 Қадам» мектепішілік қауымдастықтың міндеттері:
· бірыңғай ақпараттық кеңістік құру және тәжірибе алмасу, қолдау және ынтымақтастық
• кәсіби тақырыптар бойынша ресми және бейресми қарым-қатынасты ұйымдастыру
• кәсіби шеберлікті арттыру
• жаңа білім беру бастамалары мен инновацияларын қолдау
• зерттеушілік қызметті үйлестіру.
Көрініс (Болашаққа бағдар) | Қазіргі ақпараттың жылдам алмасуы мен өзгермелі әлемде мектеп оқушыларының жинақтаған пәндік білімдері мен дағдылары қоғам сұранысын қанағаттандыра алмауда. Сондықтан мен алдағы 5 жылдағы мектебімнің көрінісін көз алдыма осылайша елестетемін... Көпшілік мектеп педагогтерінің өз қызметіне рефлексивті түрғыда есеп беру алуы нәтижесінде,тәжірбиелерін сабақты және іс- әрекеттерді зерттеу жүргізу арқылы реттейді. Білім алушылардың оқу және математикалық сауаттылық көрсеткіші халықаралық зерттеулерге дайындық барысында, әрбір жекелеген тұлғаның құндылықтар туралы көзқарасы оқу- тәрбие жобаларын енгізу нәтижесінде артады. Қарасай ауданы және Алматы облысы көлемінде мектептің «визиткасы» ерекшеленіп, мектеп мәдениетінің қалыптасу нәтижесінде замануи қауіпсіз білім ортасына сұраныс ұлғаяды. |
Р/с | Іс- шара атауы | Мерзімі | Жауапты | Нәтижесі | Қайта қарау | |
І.Ұйымдастыру- әдістемелік | ||||||
1.1 | Педагогикалық команда мүшелерінің тізімін, жоспарын құру | Қыркүйек | Ж.Рашат | Педагогикалық командалар тізімі,жоспар | Қажеттілігіне қарай тізімге,жоспарға өзгеріс енгізу | |
1.2 | Ресурстармен қамтамасыз ету | Қазан | Ж.Рашат | Ресустар базасы | Толықтыру | |
1.і | Педагогикалық командалар координаторларын бекіту,нысаналы субьект пен обьекті анықтау | Қазан | Ж.Рашат | Координаторлар тізімі,бұйрық | Қажеттілігіне қарай өзгеріс енгізу | |
1.4 | Педагогикалық командалармен кәсіби сұхбат жүргізу | Қазан | Ж.Рашат | Кәсіби сұхбат | Сұрақтарға жауап | |
ІІ.Зерттеушілік қызмет | ||||||
2.1 | «LESSON STUDY» сабақты бірлесе жоспарлау және тәжірбиені іс-әрекетте зерттеу топтарын құру,жоспарын бекіту | Қазан | Е.Кушекова Ж.Шинтаева З.Батырханова Ж.Бекжанова С.Көпжасарова | Педкоманда жоспары | Қажеттілігіне қарай жоспарға өзгеріс енгізу | |
2.2 | «Research Team» кеңейтілген іс-әрекеттегі зерттеу командасын құру,жоспарын бекіту. | Қазан | Б7Даниярова Н.Уалибиева П.Байболаева Р.Абдирова Т.Дүйсехан Ж.Джумабекова | Педкоманда жоспары | Қажеттілігіне қарай жоспарға өзгеріс енгізу | |
2.3 | «Case study» оқу жобасы бойынша команда құру,жоспарын бекіту | Қазан | М.Тасхожаева | Педкоманда жоспары | Қажеттілігіне қарай жоспарға өзгеріс енгізу | |
2.4. | «Start-up» әлеуметтік тәрбие жобасы бойынша команда құру,жоспарын бекіту. | Қазан | Г.Аяпова | Педкоманда жоспары | Қажеттілігіне қарай жоспарға өзгеріс енгізу | |
2.5. | «Booktrailer» педагогикалық командасын құру,жоспарын құру | Қазан | Г.Нұрғалық М.Сатыбалды | Педкоманда жоспары | Қажеттілігіне қарай жоспарға өзгеріс енгізу | |
2.6. | «Brand teacher» педагогикалық командасын құру | Қазан | А.Бейбітова | Педкоманда жоспары | Қажеттілігіне қарай жоспарға өзгеріс енгізу | |
2.7. | Тоқсанына бір-рет педагогикалық командалармен кәсіби сұхбат жүргізу. | Тоқсанына 1 рет | Ж.Рашат Педкоманда координаторлары | Сандық/сапалық деректер | Сұрақтарға жауап Ресустар | |
2.8. | Зерттеушілер күнделігі, педкоманда деректеріне түзетулер енгізуді қарастыру | Қажеттілігіне қарай | Ж.Рашат Педкоманда координаторлары | Зерттеу жазбалары | Рефлексивті жазбалар | |
2.9. | Зерттеу нәтижесін жариялау.Цифрландыру. | Сәуір 2023 жыл | Ж.Рашат Педкоманда координаторлары | Электрондық платформа, парақшалар | Қажеттігіне қарай түзетулер енгізу | |
ІІІ. Ғылыми - әдістемелік қызмет | ||||||
3.1 | «Lesson Study» сабақты зерттеу қызметі:жоспарлау және тәжірбиеге енгізу | 18-21 қазан | Сабақты зерттеу педагогикалық командасы | Тәлімгерлік негізінде оқыту | Қажеттілігіне қарай қайта бейресми сұхбат жүргізу | |
3.2 | Іс –әрекетті зерттеудің тәжірибеде жүзеге асыру | 26-28 қазан | Іс-әрекеттегі зерттеу педагогикалық командасы | Тәлімгерлік негізінде оқыту | Қажеттілігіне қарай қайта бейресми сұхбат жүргізу | |
3.3 | Оқуды қолдауға көмектесетін оқу жобаларының моделін құрастыру | Қазан | «Case study» оқу жобасы бойынша педагогикалық командасы | Тәлімгерлік негізінде оқыту | Қажеттілігіне қарай қайта бейресми сұхбат жүргізу | |
3.4. | Құндылыққа бағдарланған білім: әлеуметтік тәрбие жобаларын тұжырымдау | Қазан | «Start-up идеялар» әлеуметтік тәрбие жобасы бойынша педагогикалық командасы | Тәлімгерлік негізінде оқыту | Қажеттілігіне қарай қайта бейресми сұхбат жүргізу | |
3.5. | ID дағдылар: ақпараттық ресустарды пайдалану | Қазан | «Brand teacher» педагогикалық команда | Тәлімгерлік негізінде оқыту | Қажеттілігіне қарай қайта бейресми сұхбат жүргізу | |
3.6. | Кеңейтілген іс-әрекетті зерттеу: мектеп мәдениетін өзгертудегі алғашқы қадам | Қазан | «Research Team» педагогикалық командасы | Тәлімгерлік негізінде оқыту | Қажеттілігіне қарай қайта бейресми сұхбат жүргізу | |
3.7 | Рухани құндылық: кітап білім азығы | Қазан | «Booktrailer» кітапқұмарлар командасы | Тәлімгерлік негізінде оқыту | Кітаптар тізімін нақтылау | |
3.8. | Педагогтердің зерттеу кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру мен жетілдірудің рөлі | 31 қазан | Е.Кушекова | Семинар | Ресустарды қарастыру | |
3.9. | Оқу жетістіктерін бағалау: оқу тапсырмаларына дескрипторларды пайдалану; тиімді кері байланыс беру мақсатында бағалау | 1 қараша | Жаратылыстану пән бірлестігі | Тренинг –практикум | Бағалау өлшемшарттарын қарастыру | |
3.10 | Білім беру ресустарын пайдалану | 2 қараша | Brand teacher педагогикалық команда | Шеберлік сағаты | Электронды ресустарды пайдалануды жүйелеу | |
3.11 | Жаңашылдық және инновация ұғымдарының айырмашылығы. | Математика пән бірлестігі | Вебинар -тренинг | Қосымша ресустар тізбесін ұсыну | ||
3.12 | Құндылыққа бағдарланған білім беру | 3 қараша | Қазақ тілі пән бірлестігі | Коучинг | Қосымша ресустар тізбесін ұсыну | |
3.13 3.14. | Педагогтің кәсіби құндылықтары: Әмбебеп құзіреттіліктер | 4 қараша | Бастауыш сынып пән бірлестігі | Коучинг | Қосымша ресустар тізбесін ұсыну | |
3.15. | Блум таксономиясына сәйкес оқу мақсаттары мен оқу тапсырмаларын жоспарлау | 3 қаңтар | Орыс тілі пән бірлестігі | Шеберлік сағаты | Қосымша ресустар тізбесін ұсыну | |
3.16 | 1. Интербелсенді білім беру кеңістігін құру 2. Мұғалімдердің кәсіби рефлексия дағдыларын жетілдіру | 4 қаңтар | Ағылшын тілі бірлестігі Озат тәжірбие мектебі | Коучинг | Қосымша ресустар тізбесін ұсыну | |
3.17. | 1.Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс алгоритмі 2.Білім беру үрдісінде 4К моделін қолдану тиімділігі | 5 қаңтар | Д.Бусакан Ж.Джумабекова | Коучинг | Қосымша ресустар тізбесін ұсыну | |
3.18. | Электронды портфолио құру жолдары | 6 қаңтар | Brand Teacher педагогикалық командасы | Практикум сағаты | Практикалық сағаттарды ұйымдастыру | |
3.19 | Оқу жобаларын енгізу тиімділігі | 20 наурыз | Оқу жобасы бойынша педагогикалық команда | Рефлексиялық-жариялау семинары | Зерттеу тәжірбиесінің нәтижесін қарастыру | |
3.20. | Геймификация: оқуды ойын тәсілімен өткізу | 20 наурыз | Оқу жобасы бойынша педагогикалық команда | Рефлексиялық-жариялау семинары | Зерттеу тәжірбиесінің нәтижесін қарастыру | |
3.21. | Оқу үдерісіндегі рефлекция және кері байланыс. Рефлексиялаушы практик мұғалім | 23 наурыз | Озат тәжірбие мектебі | Тренинг Шебер сынып | Қосымша ресустар тізбесін ұсыну | |
3.22 | Зерттеушілік қызмет нәтижелері: педагогикалық командалар өнімі | 24 наурыз | Педагогикалық команда мүшелері | Рефлексиялық-жариялау семинары | Педкоманда қызметін бағалау | |
3.23 | Педагогикалық команда құру жолдары | 3 қараша | Ж.Рашат | №2 педагогикалық кеңес | Жаңа ақпаратты қайта қарастыру | |
3.24. | Жоба менеджменті | 5 қаңтар | П.Байболаева | №3 педагогикалық кеңес | Жаңа ақпаратты қайта қарастыру | |
3.25 | Педагогикалық мониторинг | 24 наурыз | Б.Даниярова | №№4 педагогикалық кеңес | Жаңа ақпаратты қайта қарастыру | |
IV.Ақпараттандыру қызметі | ||||||
4.1 | «Booktrailer» педагогикалық команда мүшелерінің оқыған кітаптары бойынша кері байланыс орнату | Жоспарға сәйкес | Ж.Рашат Г.Нұрғалық М.Сатыбалды | Padlet тақтасы Google платформасы | Кері байланыс нәтижелерін бағамдау | |
4.2 | «Brand teacher» педкомандасының қызметі бойынша бірлестіктер арасында байқаулар ұйымдастыру | Жоспарға сәйкес | Ж.Рашат А.Бейбітова Пән мұғалімдері | Мұғалімдердің IT құзыреттілігін бағалау парақшалары | Байқау қортындысы бойынша тұжырым жасау | |
4.3 | Үздік педагогикалық тәжірибелерді тарату, авторлық бағдарламалар дайындауға дайындық кезеңі | Сәуір-мамыр,2023 жыл | Ж.Рашат Педкоманда координаторлары | Оқу-тәрбие жобаларын тәжірбиеге енгізу жоспары | Жобаларды іс-әрекетте жүргізу,дәстүрге айналдыру бойынша мәліметтер | |
4.4 | Әлеуметтік желілерде педкоманда қызметінің жұмысы,нәтижесі туралы ақпарат жариялау | Тұрақты | Ақпараттық желі маманы | Әлеуметтік желі парақшалары | Кері байланыс түріне зерделеу жүргізу | |
V. Нәтижені талдау,жариялау | ||||||
5.1 | Зерттеу нәтижесін жариялау.Цифрландыру. | Сәуір, 2023 жыл | Ж.Рашат Педұжым | Цифрлық бағдарламалар | Қажеттілігіне қарай цифрландыру | |
5.2 | Педагогикалық командалар жұмысын бағалау | Сәуір-мамыр,2023 жыл | Педұжым | Рефлексивті портфолио | Бағалау парақшалары | |
5.3 | Келесі оқу жылына ұсыныстар тізбесін нақтылау | Мамыр,2023 жыл | Ж.Рашат Педкоманда координаторлары | Ұсыныстар,сараптама | Әдістемелік жинақ | |