« 7 қадам» мектепішілік қауымдастығының 2022-2023 оқу жылына арналған жоспары » Қарасай ауданы «Алтын ауыл орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталықпен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Алматы облысы
Қарасай ауданы білім бөлімінің
"Алтын ауыл орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 43-50-93
Нашар көрушілер
нұсқасы
01
сентябрь
2022

« 7 қадам» мектепішілік қауымдастығының 2022-2023 оқу жылына арналған жоспары

                                                                               БЕКІТЕМІН:

Мектеп директоры:

_____________ Ж.Рашат

«____» ____________ 2022 ж 


« 7 қадам»  мектепішілік қауымдастығының 2022-2023 оқу жылына арналған жоспары


  «7 Қадам» мектепішілік қауымдастық координаторлары: Ж.Рашат,Б.Даниярова, Н.Уалибиева,П.Байболаева, Ж.Джумабекова, Р.Абдирова,Т.Дүйсехан,М.Кобасилова,Е.Кушекова,Ж.Шинтаева,З.Батырханова,Ж.Бекжанова,С.Көпжасарова, М.Кобасилова,Г.Аяпова, М.Тасхожаева, Г.Нұрғалық, М.Сатыбалды, А.Бейбітова


  Мектеп миссияся:  Қазіргі білім беру трендтері негізінде педагогтердің бірлесіп зерттеу іс-әрекеттер дағдысын жетілдіру, оқу-тәрбие жобаларын әлеуметтік құндылықтарға бағыттай отырып, білім беру процесіне қатысушылардың мектеп мәдениетін қауіпсіз білім ортасында өзгерту.  


   «7 Қадам» мектепішілік қауымдастықтың    мақсаты: Мектеп педагогтарының арасында командалық жұмысты жүргізу, мұғалімдердің зерттеушілік құзыреттілігін жетілдіру. Әдістемелік тұрғыда қолдау көрсету, кәсіби деңгейлерінің дамуына ықпал ететін инновациялық қызметті жүзеге асыру.

   «7 Қадам» мектепішілік қауымдастықтың міндеттері:

· бірыңғай ақпараттық кеңістік құру және тәжірибе алмасу, қолдау және ынтымақтастық

• кәсіби тақырыптар бойынша ресми және бейресми қарым-қатынасты ұйымдастыру

• кәсіби шеберлікті арттыру

• жаңа білім беру бастамалары мен инновацияларын қолдау

• зерттеушілік қызметті үйлестіру. 


Көрініс (Болашаққа бағдар)


Қазіргі ақпараттың жылдам алмасуы мен өзгермелі әлемде мектеп оқушыларының жинақтаған пәндік білімдері  мен дағдылары қоғам сұранысын қанағаттандыра алмауда. Сондықтан мен алдағы 5 жылдағы мектебімнің көрінісін көз алдыма осылайша елестетемін... Көпшілік мектеп педагогтерінің  өз қызметіне рефлексивті түрғыда есеп беру алуы нәтижесінде,тәжірбиелерін сабақты және іс- әрекеттерді зерттеу жүргізу арқылы реттейді. Білім алушылардың оқу және математикалық сауаттылық көрсеткіші халықаралық зерттеулерге дайындық барысында, әрбір жекелеген тұлғаның құндылықтар туралы көзқарасы  оқу- тәрбие жобаларын енгізу нәтижесінде артады. Қарасай ауданы және Алматы облысы көлемінде мектептің «визиткасы» ерекшеленіп, мектеп мәдениетінің қалыптасу нәтижесінде замануи қауіпсіз білім ортасына сұраныс ұлғаяды.






Р/с

Іс- шара атауы

Мерзімі

Жауапты

Нәтижесі

Қайта қарау 


І.Ұйымдастыру- әдістемелік

1.1

Педагогикалық команда мүшелерінің тізімін, жоспарын құру


Қыркүйек

Ж.Рашат 

Педагогикалық командалар тізімі,жоспар

Қажеттілігіне қарай тізімге,жоспарға өзгеріс енгізу

1.2

Ресурстармен қамтамасыз ету 


Қазан 

Ж.Рашат 

Ресустар базасы

Толықтыру

1.і

Педагогикалық командалар координаторларын бекіту,нысаналы субьект пен обьекті анықтау

Қазан 

Ж.Рашат 

Координаторлар тізімі,бұйрық

Қажеттілігіне қарай өзгеріс енгізу

1.4

Педагогикалық командалармен кәсіби сұхбат жүргізу

Қазан 

Ж.Рашат 

Кәсіби сұхбат

Сұрақтарға жауап 

ІІ.Зерттеушілік қызмет

2.1

«LESSON STUDY» сабақты бірлесе жоспарлау  және тәжірбиені іс-әрекетте зерттеу топтарын құру,жоспарын бекіту 


Қазан

Е.Кушекова

Ж.Шинтаева

З.Батырханова

Ж.Бекжанова

С.Көпжасарова

Педкоманда жоспары

Қажеттілігіне қарай жоспарға өзгеріс енгізу

2.2

«Research Team» кеңейтілген іс-әрекеттегі зерттеу командасын құру,жоспарын бекіту.

Қазан

Б7Даниярова

Н.Уалибиева

П.Байболаева

Р.Абдирова

Т.Дүйсехан

Ж.Джумабекова

Педкоманда жоспары

Қажеттілігіне қарай жоспарға өзгеріс енгізу

2.3

«Case study» оқу жобасы бойынша команда құру,жоспарын бекіту

Қазан

М.Тасхожаева

Педкоманда жоспары

Қажеттілігіне қарай жоспарға өзгеріс енгізу

2.4.

«Start-up» әлеуметтік тәрбие жобасы бойынша команда құру,жоспарын бекіту.

Қазан

Г.Аяпова

Педкоманда жоспары

Қажеттілігіне қарай жоспарға өзгеріс енгізу

2.5.

«Booktrailer» педагогикалық командасын құру,жоспарын құру

Қазан

Г.Нұрғалық

М.Сатыбалды

Педкоманда жоспары

Қажеттілігіне қарай жоспарға өзгеріс енгізу

2.6.

«Brand teacher» педагогикалық командасын құру 

Қазан

А.Бейбітова

Педкоманда жоспары

Қажеттілігіне қарай жоспарға өзгеріс енгізу

2.7.

Тоқсанына бір-рет педагогикалық командалармен кәсіби сұхбат жүргізу.

Тоқсанына 1 рет 

Ж.Рашат

Педкоманда координаторлары

Сандық/сапалық деректер


Сұрақтарға жауап

Ресустар

2.8.

Зерттеушілер күнделігі, педкоманда деректеріне түзетулер енгізуді қарастыру

Қажеттілігіне қарай

Ж.Рашат

Педкоманда координаторлары

Зерттеу жазбалары

Рефлексивті жазбалар

2.9.

Зерттеу нәтижесін жариялау.Цифрландыру.

Сәуір 2023 жыл

Ж.Рашат

Педкоманда координаторлары

Электрондық платформа,

парақшалар

Қажеттігіне қарай түзетулер енгізу

ІІІ. Ғылыми - әдістемелік қызмет


3.1

«Lesson Study» сабақты зерттеу қызметі:жоспарлау және тәжірбиеге енгізу

18-21 қазан

Сабақты зерттеу педагогикалық командасы

Тәлімгерлік негізінде оқыту 

Қажеттілігіне қарай қайта бейресми сұхбат жүргізу

3.2

Іс –әрекетті зерттеудің тәжірибеде жүзеге асыру


26-28 қазан

Іс-әрекеттегі зерттеу педагогикалық командасы

Тәлімгерлік негізінде оқыту 

Қажеттілігіне қарай қайта бейресми сұхбат жүргізу

3.3

Оқуды қолдауға көмектесетін оқу жобаларының моделін құрастыру 

Қазан

«Case study» оқу жобасы бойынша педагогикалық  командасы

Тәлімгерлік негізінде оқыту

Қажеттілігіне қарай қайта бейресми сұхбат жүргізу

3.4.

Құндылыққа бағдарланған білім: әлеуметтік тәрбие жобаларын тұжырымдау

Қазан

«Start-up идеялар» әлеуметтік тәрбие жобасы бойынша педагогикалық командасы

Тәлімгерлік негізінде оқыту

Қажеттілігіне қарай қайта бейресми сұхбат жүргізу

3.5.

ID дағдылар: ақпараттық ресустарды пайдалану 

Қазан 

«Brand teacher» педагогикалық команда

Тәлімгерлік негізінде оқыту

Қажеттілігіне қарай қайта бейресми сұхбат жүргізу

3.6.

Кеңейтілген іс-әрекетті зерттеу: мектеп мәдениетін өзгертудегі алғашқы қадам 

Қазан 

«Research Team» педагогикалық командасы 

Тәлімгерлік негізінде оқыту

Қажеттілігіне қарай қайта бейресми сұхбат жүргізу

3.7

Рухани құндылық: кітап білім азығы

Қазан 

«Booktrailer» кітапқұмарлар командасы

Тәлімгерлік негізінде оқыту

Кітаптар тізімін нақтылау

3.8.

Педагогтердің зерттеу кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру мен жетілдірудің рөлі


31 қазан

Е.Кушекова


Семинар



Ресустарды қарастыру

3.9.

Оқу жетістіктерін бағалау: оқу тапсырмаларына дескрипторларды пайдалану; тиімді кері байланыс беру мақсатында бағалау

1 қараша

Жаратылыстану пән бірлестігі 



Тренинг –практикум




Бағалау өлшемшарттарын қарастыру

3.10

Білім беру ресустарын пайдалану

2 қараша

Brand teacher педагогикалық команда 

Шеберлік сағаты

Электронды ресустарды пайдалануды жүйелеу

3.11

Жаңашылдық және инновация ұғымдарының айырмашылығы.


Математика пән бірлестігі 

Вебинар -тренинг

Қосымша ресустар тізбесін ұсыну

3.12

Құндылыққа бағдарланған білім беру

3 қараша

Қазақ тілі пән бірлестігі


Коучинг

Қосымша ресустар тізбесін ұсыну

3.13


3.14.

Педагогтің кәсіби құндылықтары: Әмбебеп құзіреттіліктер

4 қараша 

Бастауыш сынып пән бірлестігі

Коучинг

Қосымша ресустар тізбесін ұсыну

3.15.

Блум таксономиясына сәйкес оқу мақсаттары мен оқу тапсырмаларын жоспарлау

3 қаңтар




Орыс тілі пән бірлестігі


Шеберлік сағаты 

Қосымша ресустар тізбесін ұсыну

3.16

1. Интербелсенді білім беру кеңістігін құру

2. Мұғалімдердің кәсіби рефлексия дағдыларын жетілдіру



4 қаңтар

Ағылшын тілі бірлестігі


Озат тәжірбие мектебі



Коучинг

Қосымша ресустар тізбесін ұсыну

3.17.

1.Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс  алгоритмі


2.Білім беру үрдісінде 4К моделін қолдану тиімділігі 

5 қаңтар

Д.Бусакан



Ж.Джумабекова

Коучинг

Қосымша ресустар тізбесін ұсыну

3.18.

Электронды портфолио құру  жолдары

6 қаңтар 

Brand Teacher педагогикалық командасы

Практикум сағаты 

Практикалық сағаттарды ұйымдастыру

3.19

Оқу жобаларын енгізу тиімділігі

20 наурыз

Оқу жобасы бойынша педагогикалық команда

Рефлексиялық-жариялау семинары

Зерттеу тәжірбиесінің нәтижесін қарастыру

3.20.

Геймификация: оқуды ойын тәсілімен өткізу

20 наурыз

Оқу жобасы бойынша педагогикалық команда

Рефлексиялық-жариялау семинары

Зерттеу тәжірбиесінің нәтижесін қарастыру

3.21.

Оқу үдерісіндегі рефлекция және кері байланыс. Рефлексиялаушы практик мұғалім

23 наурыз

Озат тәжірбие мектебі 

Тренинг


Шебер сынып

Қосымша ресустар тізбесін ұсыну

3.22

Зерттеушілік қызмет нәтижелері: педагогикалық командалар   өнімі

24 наурыз

Педагогикалық команда мүшелері


Рефлексиялық-жариялау семинары

Педкоманда қызметін бағалау

3.23

Педагогикалық команда құру жолдары

3 қараша

Ж.Рашат 

№2 педагогикалық кеңес

Жаңа ақпаратты қайта қарастыру

3.24.

Жоба менеджменті 

5 қаңтар

П.Байболаева 

№3 педагогикалық кеңес

Жаңа ақпаратты қайта қарастыру

3.25

Педагогикалық мониторинг

24 наурыз

Б.Даниярова 

№№4 педагогикалық кеңес 

Жаңа ақпаратты қайта қарастыру

IV.Ақпараттандыру қызметі

4.1

«Booktrailer» педагогикалық команда мүшелерінің оқыған кітаптары бойынша кері байланыс орнату

Жоспарға сәйкес

Ж.Рашат

Г.Нұрғалық

М.Сатыбалды

Padlet тақтасы

Google платформасы

Кері байланыс нәтижелерін бағамдау

4.2

«Brand teacher» педкомандасының қызметі бойынша бірлестіктер арасында байқаулар ұйымдастыру 

Жоспарға сәйкес

Ж.Рашат

А.Бейбітова

Пән мұғалімдері

Мұғалімдердің IT құзыреттілігін бағалау парақшалары

Байқау қортындысы бойынша тұжырым жасау

4.3

Үздік педагогикалық тәжірибелерді тарату, авторлық бағдарламалар дайындауға дайындық кезеңі 

Сәуір-мамыр,2023 жыл

Ж.Рашат

Педкоманда координаторлары

Оқу-тәрбие жобаларын тәжірбиеге енгізу жоспары

Жобаларды іс-әрекетте жүргізу,дәстүрге айналдыру бойынша мәліметтер 

4.4

Әлеуметтік желілерде педкоманда қызметінің жұмысы,нәтижесі туралы ақпарат жариялау 


Тұрақты 

Ақпараттық желі маманы

Әлеуметтік желі парақшалары

Кері байланыс түріне зерделеу жүргізу

V. Нәтижені талдау,жариялау

5.1

Зерттеу нәтижесін жариялау.Цифрландыру.

Сәуір, 2023 жыл

Ж.Рашат

Педұжым

Цифрлық бағдарламалар

Қажеттілігіне қарай цифрландыру

5.2

Педагогикалық командалар жұмысын бағалау

Сәуір-мамыр,2023 жыл

Педұжым

Рефлексивті портфолио

Бағалау парақшалары

5.3

Келесі оқу жылына ұсыныстар тізбесін нақтылау 

Мамыр,2023 жыл

Ж.Рашат

Педкоманда координаторлары

Ұсыныстар,сараптама 

Әдістемелік жинақ















Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив