About school » Страница 12 » Қарасай ауданы «Алтын ауыл орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталықпен» Education Department of Kerbulak district
Almaty region
Қарасай ауданы білім бөлімінің
"Алтын ауыл орта мектебі"
Education Department of Kerbulak district
Reception room :
+7(72) 43-50-93
bookkeeping:
+7(72) 43-50-93
Version for
visually impaired
2021-2022 оқу жылының   сараптамасы
25
May
2022
2021-2022 оқу жылының сараптамасы
«Қарасай аудандық білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі «Алтын ауыл орта мектебі» Education Department of Kerbulak district 2021-2022 оқу жылындағы  оқу-тәрбие жұмысының сараптамасы Қаскелең, 2022 жыл 2021-2022 оқу жылындағы оқу-тәрбие жұмысының сараптамасының мазмұны Кіріспе. Жалпы мағлұмат. Жалпы мектептің материалдық базасына сараптама. Жалпы мұғалімдердің сапалық құрамына сараптама. Оқушылар контингентіне сараптама. Мектеп жасындағы балаларды жалпыға бірдей міндетті оқумен қамту және ерекше білім беру
«Зият» бірлестігінің көктемгі сессиясы негізінде өткізілген  Lesson Study үдерісі аясында жетекші мектеп және серіктес мектептер арасында іс-тәжірибе бөлісу семинары
25
May
2022
«Зият» бірлестігінің көктемгі сессиясы негізінде өткізілген Lesson
«Almaty region білім басқармасының Қарасай ауданы бойынша білім бөлімінің» мемлекеттік мекемесі.  «Зият» бірлестігінің көктемгі сессиясы негізінде өткізілген  Lesson Study үдерісі аясында жетекші мектеп және серіктес мектептер арасында іс-тәжірибе бөлісу семинары «Алтын ауыл орта мектебі» КММ өтті. media=https://youtu.be/0OJZUMTpX3A]
Аудандық «Ең үздік психолог» байқауынан
11
April
2022
Аудандық «Ең үздік психолог» байқауынан
View this post on Instagram A post shared by КГУ средняя школа "Алтын ауыл" (@altynaul_school)   «Almaty region білім басқармасының, Қарасай ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі. Мектебіміздің Психологы Қайрат Қазына Қайратқызы Аудандық «Ең үздік психолог» байқауынан, Аудандық «Ең үздік жыл психологы» III орын жеңімпазы Дипломымен және «Ең үздік жыл психологы» байқауында «Креативті психолог» номинациясымен марапатталды.