Ереже » Қарасай ауданы «Алтын ауыл орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталықпен» Education Department of Kerbulak district
Almaty region
Қарасай ауданы білім бөлімінің
"Алтын ауыл орта мектебі"
Education Department of Kerbulak district
Reception room :
+7(72) 43-50-93
bookkeeping:
+7(72) 43-50-93
Version for
visually impaired
01
September
2020

Ереже

КЕЛІСІЛДІ                                         БЕКІТІЛДІ

«Алтын ауыл» орта мектебінің

педагогикалық кеңесімен

«__» ____ __2020 ж

Хаттама № 2


«Алтын ауыл» орта мектебініңдиректоры

__________ Ж.Рашат 

«__» ____ __2020 ж 



    «Алтын ауыл» орта мектебі Education Department of Kerbulak district қызметкерлерінің мүдделер қақтығысын анықтау және реттеу туралы ЕРЕЖЕ


1.Жалпы ережелер


1.1.«Алтын ауыл» орта мектебі Education Department of Kerbulak district қызметкерлерініңмүдделер қақтығысын анықтау және реттеу туралы осы ЕРЕЖЕ2015 жылғы 18 қарашадағы «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» №410-VҚазақстан Республикасының заңының 15-бабынегізінде жасалды.

1.2. Осы Ереже Мектеп қызметкерлерінің білім беру қатынастарының басқа да қатысушыларымен өзара іс-қимылын оңтайландыру мақсатында, педагогикалық қызметкердің өз кәсіби қызметін орындауда материалдық пайда немесе басқа да артықшылық алуға жеке қызығушылығы туындаған жағдайда және оның жеке мүдделері мен оқушылардың, олардың ата-аналарының мүдделері арасындағы қайшылыққа байланысты қызметкердің кәсіби міндеттерін тиісінше орындауына әсер ететін немесе әсер етуі мүмкін жағдайдапедагогикалық қызметкерлердің мүдделерінің қақтығысын алдын алу мақсатында әзірленді.

1.3. Қызметтік міндеттерін орындау процесінде педагогикалық қызметкерлерге кездесуі мүмкін мүдделер қақтығысының нақты жағдайлары төмендегідей болуы мүмкін:

  • мұғалім сабақ жүргізеді және сол оқушыларға сонымен қатар ақылы сабақ береді;
  • мұғалім өз әріптестерімен репетиторлық қызмет көрсету үшін нашар оқитын оқушылармен «алмасады»;
  • мұғалім өзі оқытатын оқушыларға репетиторлық қызмет көрсетеді ;
  • мұғалім сабақ, сыныптан тыс жұмыс т.б барысында репетиторлық қызмет көрсетеді;
  • мұғалім сыйлықтар  және басқа да қызметтер қабылдайды;
  • мұғалім сыныптар, әсіресе бірінші сыныптар, тізімін құруға қатысады;
  • мұғалім сыныптың, мектептің қажеттілігі үшін ақша жинайды;
  • мұғалім өзінің оқушыларының қатысуымен өтетін конкурстық іс-шаралардың, олимпиадалардың қазылар алқасына қатысады;
  • мұғалім өзі оқытатын немесе сынып жетекшісі болып табылатын оқушылардың ата-аналарынан қолайлы ұсыныстар қабылдайды;
  • мұғалім оқушыларға бонустар бөлуге қатысады;
  • мұғалім оқушылардың ата-аналарының мүмкіндіктерін риясыз пайдаланады;
  • мұғалім мектептегі тыйымдарды бұзады т.б.

1.4Алтын ауыл» орта мектебі Education Department of Kerbulak district қызметкерлерінің(бұдан әрі ББҰ) Ережесіқызметкерлердің мүдделер қақтығысын реттеу және алдын алу, демек ББҰ үшін мүдделер қақтығысының ықтимал теріс салдарын алдын алу  мақсатында жасалып бекітілді.

1.5. ББҰ Ережесі–бұл қызметкерлердің  өз қызметтік міндеттемелерін орындау барысында орын алуы мүмкін мүдделер қақтығысын анықтау және реттеутәртібін орнататын ішкі құжат. 


2.        Негізгі түсініктер


2.1. Білім беру қатынастарына қатысушылар–оқушылар, оқушылардың ата-анасы немесе заңды өкілдері, білім беру қызметін іске асырушы педагогикалық қызметкерлер және олардың өкілдері.

2.2.  Қызметкердің мүдделерінің қақтығысы - педагогикалық қызметкердің жеке мүдделері мен оқушылардың, олардың ата-аналарының немесе заңды өкілдерінің мүдделері арасындағы қайшылыққа байланысты қызметкердің кәсіби міндеттерін тиісінше орындауына әсер ететін немесе әсер етуі мүмкін, өз кәсіби қызметін орындауда материалдық пайда немесе басқа да артықшылық алуға жеке қызығушылығы туындайтын  жағдай.

2.3. Қызметкердің кәсіби міндеттерін тиісінше орындауына әсер ететін немесе әсер етуі мүмкінжеке қызығушылығы болып оның қызметтік міндеттемелірін  орындау барысында өзі немесе үшінші тұлға үшін ақша, бағалы бұйымдар, басқа да зат немесе заттық қызмет көрсетуді қабылдау мүмкіндігі табылады.


3. Ережеге қатысты тұлғалар шеңбері


Осы Ереже  ББҰ-ның лауазымдық деңгейіне қарамастан барлық қызметкерлеріне және ұйыммен азаматтық-құқықтық шарт негізінде қатынас жасайтын жеке тұлғаларға қолданылады.


4. Мектептегі мүдделер қақтығысын басқарудың негізгі принциптері


ББҰ-ында мүдделер қақтығысынын басқару жұмысының негізі  төмендегі принциптерден құралады:

1. Мүдделердің нақты немесе ықтимал қақтығысы туралы ақпаратты міндетті түрде ашу;

2. Әрбір мүдделер қақтығысын анықтауда және оны реттеуде ББҰ үшін беделдік тәуекелдерді жеке қарастыру және бағалау;

3. Мүдделер қақтығысы және оны реттеу туралы ақпаратты жария ету құпиялығы;

4. Мүдделер қақтығысын шешу кезінде ББҰ мен қызметкер арасындағы мүдделер тепе-теңдігін сақтау;

5. Қызметкер жедел түрде ашқан және ББҰ шешкен (алдын-алған) мүдделер қақтығысы туралы хабарлауға байланысты қызметкерді қудалаудан қорғау.


5. ББҰында мүдделер қақтығысының алдын алу және реттеу тәртібі


5.1. Мүдделер қақтығысы туралы дау туындаған ББҰ қызметкері функционалдық міндеттеріне қызметкерлерден осы қақтығыстың бар немесе жоқтығын анықтау туралы сұрақтар қабылдау міндеті кіретін білім беру қатынастарына қатысушылар арасындағы дауларды шешу үшін құрылған Комиссияға (бұдан әрі - Комиссия) жүгінуге құқылы.Комиссия шешімдерін қабылдау және оларды орындау тәртібі ББҰ-ның жергілікті нормативтік актісімен белгіленеді.

5.2. Комиссияның шешімі білім беру қатынастарының барлық қатысушылары үшін міндетті болып табылады, қабылданған шешімде көзделген мерзімде орындалуға жатады және Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен шағым жасалуы мүмкін.

5.3. Комиссия берілген ақпаратты құпия түрде қарастыруға және мүдделер қайшылығын шешуге міндеттенеді.Алынған ақпаратты уәкілетті лауазымды тұлға ББҰ үшін туындайтын тәуекелдердің ауырлығын бағалау және мүдделер қақтығысын реттеудің ең қолайлы түрін таңдау үшін мұқият тексеруі керек. Осы жұмыстың нәтижесінде ББҰ қызметкер туралы ақпарат берген жағдай мүдделер қақтығысы болып табылMayды және нәтижесінде есеп айырысудың арнайы әдістерін қажет етпейді деген қорытындыға келуі мүмкін.

5.4. Мүдделер қақтығысы туралы ақпаратты ашу жазбаша түрде жүзеге асырылады.

Бастапқыда мүдделер қақтығысын ауызша түрде, кейін жазбаша түрде бекітіп жария етуге жол берілуі мүмкін.Пайда болған (бар) мүдделер қақтығысы туралы ақпарат алуға жауапты лауазымды тұлға болып жұмыс беруші уәкілеттік берген сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың алдын алуға жауапты (тұлға) табылады.

5.5. Мүдделер қақтығысын ашу тәртібі ББҰ-ның барлық қызметкерлеріне жеткізіледі. Қолданыстағы мүдделер қақтығысын шешкен кезде, Комиссия қалыптасқан жағдайларды ескере отырып, мүмкін болатын ең жеңіл реттеу шараларын таңдауы керек.Неғұрлым қатаң шараларды нақты қажеттілік туындаған кезде немесе неғұрлым жұмсақ шаралар жеткіліксіз болған жағдайда ғана қолданған жөн.Мүдделер қақтығысын шешудің нақты әдісін таңдау туралы шешім қабылдағанда, қызметкердің жеке қызығушылығының маңыздылығын және осы жеке мүдденің ББҰ мүдделеріне зиян келтіріп жүзеге асырылу ықтималдығын ескеру қажет.

5.6. Комиссия сондай-ақ мүдделер қақтығысы бар деген қорытындыға келуі мүмкін және оны шешудің әр түрлі әдістерін қолдана алады, соның ішінде:

                                

  • қызметкерлердің жеке мүдделеріне әсер етуі мүмкін нақты ақпаратқа қызметкерлердің қол жетімділігін шектеу;
  • ББҰ қызметкерлерінің ерікті түрде бас тартуы немесе оларды мүдделер қақтығысы әсер ететін немесе әсер етуі мүмкін мәселелер бойынша талқылау мен шешім қабылдау процесіне қатысудан (тұрақты немесе уақытша) шығару;
  • ББҰ қызметкерлерінің функционалдық міндеттерін қайта қарау және өзгерту;
  • қызметкерлерді мүдделер қақтығысымен байланысты емес функционалдық міндеттерді орындауды қамтамасыз ететін қызметке ауыстыру;
  • қызметкерлердің ББҰ мүдделерімен қайшылық тудыратын жеке мүдделерінен бас тартуы;

қызметкердің бастамасымен қызметкерді ББҰнан жұмыстан босату.

Жоғарыда келтірілген мүдделер қақтығысын шешу жолдарының тізімі толық емес.

Әр нақты жағдайда, ББҰ мен мүдделер қақтығысы туралы ақпаратты жария еткен қызметкердің келісімі бойынша оны реттеудің басқа формаларын табуға болады.

5.7. ББҰның қызметкерлерінің мүдделерінің қайшылығын болдырмау үшін «Педагогикалық әдеп ережелерін» сақтау қажет.



6. Мүдделер қақтығысын ашуға және шешуге байланысты мектеп қызметкерлерінің міндеттері

Ереже қызметкерлердің мүдделер қақтығысын ашуға және шешуге байланысты келесі міндеттерін белгілейді:


1. Іскерлік мәселелер бойынша шешімдер қабылдаған кезде және өздерінің еңбек (қызметтік) міндеттерін орындау кезінде ББҰнң мүдделерін басшылыққа алуқажет- өзінің жеке мүдделерін, туыстары мен достарының мүдделерін есепке алMay;

2. Мүдделер қақтығысына әкелуі мүмкін жағдайлар мен жағдайлардан (мүмкіндігінше) аулақ болу;

3. Туындаған (нақты) немесе ықтимал мүдделер қақтығысын ашып көрсету;

4. Пайда болған мүдделер қақтығысын реттеуге үлес қосу.


7 .  Мектеп қызметкерлерінің жауапкершілігі

ББҰның қызметкерлерінің ықтимал мүдделер қақтығысын болдырмау үшін келесі шаралар жүзеге асырылады:

1. Білім алушылар мен ББҰ  қызметкерлерінің құқықтарын қозғайтын шешімдер мен жергілікті нормативтік құқықтық актілерді қабылдау кезінде ата-аналардың кеңесінің, сондай-ақ еңбек заңнамасында көзделген тәртіппен және жағдайларда қызметкерлердің өкілді органдарының (егер мұндай өкілетті органдар болса) пікірлері ескеріледі;

2. Жүзеге асырылуына педагогикалық қызметкерлер  мен білім беру қатынастарының басқа қатысушылары қатысатын барлық қабылданған шешімдердің орындалуының ашықтығы, бақылануы және есептілігі қамтамасыз етіледі;

3. Қолданыстағы заңнама талаптарына сәйкес БҰҰның ақпараттық ашықтығы қамтамасыз етіледі;

4. Қызметкерлердің қызметін нақты реттеу ББҰның ішкі жергілікті нормативтік актілерімен жүзеге асырылады;

5. Білім сапасын басқару үшін ішкі бағалаудың ашық процедураларын енгізу қамтамасыз етіледі;

6. Оқушылардың жеке оқу жетістіктері туралы ақпаратты жинау және талдау жүйесі жасалады;

7. Қызметкерлердің ықтимал мүдделер қақтығысын болдырмау үшін басқа шаралар қолданылады;


8. Мүдделер қақтығысы туындаған жағдайда ББҰның қызметкерлері дереу ББҰбасшысына бұл туралы жазбаша хабарлауға міндетті.Бұл міндеттеме қызметкерлердің лауазымдық нұсқаулықтарына қосымшадан көрінеді;

9. ББҰ басшысы қызметкерлердің мүдделерінің қақтығысы туралы хабардар болған күннен бастап үш күн ішінде бұл мәселені білім беру қатынастарына қатысушылар арасындағы дауларды шешу жөніндегі комиссияның қарауына енгізуге міндетті;


10. Еңбек және білім беру қатынастарына қатысушылар арасындағы дауларды шешу жөніндегі ББҰ Комиссиясының қызметкерлердің мүдделер қақтығысының туындауына байланысты мәселелерді қарау кезіндегі шешімі барлық еңбек қатынастары қатысушылары үшін, сондай-ақ білім беру қатынастары үшін міндетті болып табылады және аталған шешімде көзделген мерзімде орындалуға жатады;

11. Еңбек және білім беру қатынастарына қатысушылар арасындағы дауларды шешу жөніндегі ББҰ Комиссиясының қызметкерлердің мүдделер қақтығысының туындауына байланысты мәселелерді қарау кезіндегі шешіміне Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен шағым жасалуы мүмкін;

12. Еңбек және білім беру қатынастарына қатысушылар арасындағы дауларды шешу жөніндегі ББҰ Комиссиясы шешім қабылдағанға дейін ББҰ директоры қолданыстағы заңнамаға сәйкес еңбек және білім беру қатынастарына қатысушылар үшін туындаған мүдделер қақтығысының ықтимал теріс салдарын болдырмау үшін барлық қажетті шараларды қабылдайды;

13. ББҰның барлық қызметкерлері осы Ережені сақтау үшін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауап береді.






























Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив